Tips Bergaduh Dengan Pasangan




 Tips pengganggu Dengan Pasangan;

1) Jangan Bersyarah

bla bla bla bla bla bla ... dia baru anak bukak mulut, kita da terus balik ... bla bla bla bla bla ... ermmm ... lau macam tu, sampai malam itu masalah raya selesai ... .

kita harus fokus pada masalah-masalah yang timbul dan menemukan cara penyelesaian..iyer..aku dah tau lau namanye pompuan, mulut gatal harus tu nak bersyarah..tu la ... suh jadi dosen tidak ada mo ... ketika dah gaduh. . sibuk boy bersyarah plak ... hahaha ... tapi seelok-fasih, mengelak kanan la bersyarah Alau lebih moleknye, elakkan membebel ... tu peringatan kepada saya tidak ... hahaha..MZ dan perpecahan bebel ada .... :))

2) Apakah Dendam

oooo .... b untuk kat per syg tidak ?? tggu Dia nasib b, syg membalas kembali ... ishh !!! tidak ada mo mo ... tidak baik untuk tu..tapi lebar kadang-kadang saya kira anak saya untuk satu pon macam tu bila tengah gaduh Ngan dia ... tapi itu dulu, tidak sekarang karena saya tidak de pasangan..lalalala . ....

memang jika kita dah balas dendam, kami rasa kepuasan hati..tapi sementara..percaya rasa kepuasan yang hanya lah ... bersabar dan selesaikan dengan tenang, nescaya Anda akan menemukan kebahagiaan ... hahaha..aku rasa bud -roll bergulir tawa tyme masuk tulih ni ....


3) Jangan Naikkan Suara

ermm ... lau bab ni ... aku pon hilang kot..sebab aku ni tyme gaduh ke IDOK, tinggi memang suara saya piching je ni ... hahaha ... tapi kalau tyme gaduh, saya lebih memilih diam ... betol la wei !! tidak percaya kepada saya penyenyap ni bila gaduh tengah ?? tidak percaya ia bertanya ... hahaha ... aku lebih suka menangis ketika kot gaduh ... Aku hanya akan bercakap-cakap ketika saya rasa tunas, yang disimpan dalam lain..hurmm hati .. . ... makan hati. ... :))

ketika pengganggu ... jangan biarkan emosi Anda mengambil kendali ... yeah !!! Ingat bahwa perintah telah MZ O ...: p
entri emosi SINI ..


4) Hindari terlalu pribadi dan Sensitif

ni paling takut tyme gaduh..maklumlah..bila ni gaduh, bende kecik pon mungkin masalah ... Pasal pena pon gaduh leh ... ermm..seelok-fasih, sebelum anak dengan kemampuan pape, pikir baik dulu..kalau tidak, terlepas bende cakap sensitif ... lagi meningkat gaduhnya..bukan lebih indah ... kamu untuk IDOK ??

Di antara kasus sensitif yang saya tidak berpikir ada kebutuhan untuk meningkatkan anak tyme pengganggu ... Pasal keluarga, pelajaran Pasal, karya seni, seni ex2 dia dan ketika dia ...

5) Jangan Menyebabkan kasus Kasus-Kecil

apakah bende kecil berarti ?? selain masalah pena itu ... Saya kira masalah tumacam kecil mengeluarkan 2-3 bulan off ... tidak mengisap masalah memanfaatkan anak kot..kalau 2-3 bulan off, konfem-konfem masalah tu dah menempatkan ?? sehingga untuk mengubah disebabkan nak kera ...

memecahkan masalah dari itu, maka masalah selesai tu dah, jangan menyedot memanfaatkan anak belakang .....

6) Mendengar Dengan Teliti

Meskipun sulit nak Anda di sini dibuat tetapi kita membuat gak..haha ... dan aku tahu, jika ni perempuan beriya mendengar apa yang dia mampu, tetapi dalam hati tengah konfem membalas apa yang dia mampu ... bukan? yang tepat? yang tepat? Aku tahu la ... karena saya selalu buat..lalala ...

tapi bagi saya, tu kot baik, daripada kita balas apa yang cakap..baik kita hadapi matanya, mendengar apa yang dia nak nak luahkan ... dan jika menjawab pound, jelah bertanggung jawab dalam hati..hikhik ...

7) Fokus Satu Issue Pada waktu A

menyelesaikan satu lagi mudah..jangan satu..atau serakah !!! .. Karena ketika kami pertama kali berbicara tentang banyak hal di masa lalu, kita tidak tahu, anak pound serat finish yang ..

ketika itu selesai, masalah lain yang harus ia menempatkan plak ... adeehhh..banyak sangat masalah ni ..: p

8) Jangan Serang!

Kau tahu, bye terlalu marah, kita pertama adalah "angin naik" ... tapi sebelum korang untuk bende ni, baik korang bertanya .. "b, awak anak bermain serangan-serangan tidak ??" ... Ha ha ha ...

Saya tidak berpikir menyerang lah..lagi menghisap buruk ... keadaan ishhh benar, jika ganas sangat tu dah nak Rimau serang..dah jenis nyer gaya ... hurmm .... saya sudah Anda di sini serang..dengan pompuan meroyan .. .lalalalalala ....: p

9) Harus Hormat

"Jika kita nak orang yang kita hormati, kita harus menghormati pertama" ...

kata tu dah cukup bagi kita sadar bahwa kita Anda di sini saling menghormati .... tambah lagi ketika makhluk siapa kita dan berniat untuk tinggal bersama anaknya, sekali lagi adalah rasa hormat Anda di sini ... jika bercinta pon da tyme tidak menghormati ... tyme kawen tebu plak ?? errmm ... berpikir tentang lah yang ... :))